Inloggen
Winkelmandje
Voor 15:00 uur besteld = dezelfde dag verstuurd Veilig en snel bestellen Sparen voor extra korting

Ruilen en retourneren

Herroeppingsrecht

Nadat je een bestelling hebt geplaatst en het product in goede orde hebt ontvangen, kan het toch zijn dat je van de aanschaf af wilt zien. Bijvoorbeeld omdat je het verkeerde product hebt besteld. Voor dit soort gevallen bestaat de zogenaamde afkoelingsperiode. De periode van 14 kalenderdagen gaat in op de dag nadat de bestelling bij je is afgeleverd.


Procedure retourneren

  1. Je meldt, bij voorkeur via e-mail naar info@wibber.nl, binnen 14 dagen na ontvangst dat je jouw bestelling wilt annuleren. Vermeld hierbij jouw factuurnummer en het artikel dat je wilt retourneren. Je kunt ook het modelformulier herroeping invullen.
  2. Het artikel dient binnen 14 dagen na het contact met de klantenservice teruggestuurd te worden naar: Wibber B.V., Wasbeekerlaan 24, 2171 AE Sassenheim. Vergeet niet je naam en factuurnummer mee te sturen of gebruik het modelformulier herroeping. De kosten van de retourzending zijn voor de klant, zendingen dienen daarom voldoende gefrankeerd te zijn.
  3. Het risico van de retourzending ligt bij de klant. Om het risico te beperken kun je er voor kiezen het artikel aangetekend te versturen.
  4. Als je de overeenkomst herroept, ontvang je alle betalingen die je tot op dat moment hebt gedaan, inclusief leveringskosten (met uitzondering van eventuele extra kosten door een andere wijze van levering, dan de door ons geboden goedkoopste standaardlevering) onverwijld en in ieder geval niet later dan 14 dagen nadat wij op de hoogte zijn gesteld van je beslissing de overeenkomst te herroepen, van ons terug.
  5. Zodra wij het artikel ontvangen krijg je van ons per e-mail een bevestiging. De verwerking van de retourverzending voeren we zo snel mogelijk uit, in ieder geval binnen 14 dagen na ontbinding.


Verpakking 

Om jouw retourzending op correcte wijze af te handelen is het van belang dat de plastic verpakking van het product ongeopend en onbeschadigd is. Wanneer de verpakking toch geopend of beschadigd is, houden wij ons het recht het geretourneerde product gedeeltelijk of geheel niet te vergoeden. Het risico van eventuele transportschade ligt ook bij jou als klant, dus zorg ervoor dat het product goed verpakt is voor de retourzending.


Fabrieksgarantie

Voor originele inkt- en tonercartridges geldt de fabrieksgarantie van de betreffende fabrikant. Een beschrijving van deze fabrieksgarantie is te vinden in de handleiding van het product.


Aanspraak maken op garantie

Wibber doet er alles aan om de juiste producten in optimale conditie te leveren. Mocht het toch voorkomen dat een artikel direct na ingebruikname niet naar behoren werkt dan dien je dit zo snel mogelijk, binnen de garantietermijn, aan ons te laten weten. Dit geldt ook wanneer wij een product toesturen dat niet overeenkomt met jouw bestelling.


Defect of klacht?

  1. Meld zo snel mogelijk, in ieder geval binnen de garantietermijn, jouw klacht via klantenservice@wibber.nl. Vermeld het probleem, het artikel waar het om gaat, jouw bestelnummer en adresgegevens. Direct hierna ontvang je een e-mail ter bevestiging.
  2. Wij bekijken of de garantieregeling (zoals beschreven in de algemene voorwaarden) op jouw situatie van toepassing is en komen binnen twee werkdagen met een reactie.
  3. Indien mogelijk lost één van onze servicemedewerkers jouw probleem op.
  4. Als de klacht gegrond is en niet door een servicemedewerker kan worden opgelost, kan het artikel geretourneerd worden. De kosten zijn voor onze rekening.

 

Retourneren

Om het defecte of verkeerde artikel te retourneren krijg je een gratis antwoordnummer tot je beschikking. Stuur met het product jouw adresgegevens, e-mailadres en de beschrijving van het probleem mee. Na ontvangst van het item krijg je via de e-mail een bevestiging. Vervolgens komen we binnen twee werkdagen met een oplossing.


Meer informatie

Bekijk voor specifieke situaties en uitsluitingen van garantie onze algemene voorwaarden. In geval van een geschil kun je de informatie op die pagina volgen of contact opnemen met de geschillencommissie via www.sgc.nl.

Winkelmandje

Wis filters

Filter

Annuleren
Bevestigen
20210419 05:20:21 PC41False0FalseTrue22002